Snelle leveringen in heel Belgie en Nederland!
Lage bezorgkosten van 4,95 per zending. Of kom langs in onze winkel te Morkhoven. Ruime parking en de koffie staat natuurlijk klaar!
Bezoek onze winkel(450m) en kies uit meer dan 5000 verschillende artikelen
EXTRA KORTING? In onze winkel hebben wij een doorlopende kortingsformule (meer info).

Faq

Bestellen
 
Wat zijn de levertijden bij speelgoedplaza?
98% van wat op de webshop staat vermeld is op voorraad
Er wordt naar gestreefd om ervoor te zorgen dat 36 uur na de betaling het pakket bij de post ligt om te versturen.
 
Hoe weet ik dat als een artikel wel op de website staat en per direct niet leverbaar is?
Soms is het mogelijk dat een besteld artikel niet op voorraad is,
Dit kan gebeuren door een tikfout of een artikel is net uitverkocht voordat de voorraad/site is bijgewerkt,
U ontvangt een mail van ons met de reden en hoelang het eventueel gaat duren voordat het artikel weer op voorraad is.
U heeft dan de keuze om te wachten – de bestelling te annuleren of een ander artikel uit te kiezen.
 
Hoe kan ik bestellen?
Je kunt een bestelling plaatsen via de website www.de-mallemolen.be, via e-mail of telefonisch bij één van onze medewerkers.
Bestellen via www.de-mallemolen.be:
plaats de gewenste artikelen in uw “winkelwagen”
klik op “naar kassa”
maak de keuze tussen inloggen voor account of zonder account.
Vul al je gegevens in.
Kies een betaalmethode uit en rond de bestelling af.
Als je bestelling is verzonden ontvang+ je automatisch een bevestiging via de mail.
 
Bestellen via email:
stuur een mail met uw vraag/bestelling naar demallemolen@skynet.be
 
Bestellen telefonisch:
bel: voor Belgische klanten: 014-226429
                 voor Nederlandse klanten 0418-635163
 
 
Moet ik voor een minimum bedrag bestellen?
Neen, dat is niet nodig.
Voor ieder pakket wordt € 4,75 vrachtkosten in rekening gebracht.
 
Kan ik bestellen zonder klantnummer/account?
Ja dit is geen probleem.
Maar als U de volgende keer dan weer terugkomt in de webshop moet U iedere keer al Uw gegevens invullen.
 
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.
Als dit gebeurt gelieve dan contact op te nemen met onze klantendienst.
Per mail: demallemolen@skynet.be
Telefonisch: België 0478505507
                  Nederland 0646453905
 
Kan ik mijn bestelling ook naar een ander adres laten sturen?
Ja dit is geen probleem. U kunt dit aangeven in Uw account of bij uw bestelling.
 
Hoe wissel ik een kadobon in?
Doe Uw bestelling op de manier naar keuze en vermeld dat U een tegoedbon heeft.
Betaal het volledige bedrag en stuur de tegoedbon op naar één van de volgende adressen.
Zodra de tegoedbon in ons bezit is wordt het bedrag van de tegoedbon binnen 10 dagen op Uw rekening gestort.
Voor belgië: De Mallemolen Molenstraat 43 2200 Morkhoven
Voor Nederland: De mallemolen/Fam. de Heus Drielse Wetering 6 5331 RL Kerkdriel
 
Kan ik mijn kadobon omwisselen voor geld?
Neen dat is niet mogelijk
 
 
Betalen
 
 
Waarom moet ik extra betalen als ik gebruik maak van Paypal/ Afterpay
We proberen het speelgoed zo goedkoop mogelijk aan te bieden, en indien mogelijk, zonder extra kosten, af te leveren.
Omdat Paypal, en ook andere gelijkwaardige firma’s zoals Visa etc. hiervoor kosten in rekening brengen laten we de keuze aan U.
gebruik maken van een bepaalde betaalservice en hiervoor betalen.
Gebruik maken van Ideal of Mastercard.
of zelf via webbanking het geld over te maken en dat bedrag te besparen.
 
 
Ik heb teveel overgemaakt, hoe ontvang het teveel betaalde terug?
Indien U teveel heeft betaald storten wij automatisch het teveel betaalde bedrag terug.
Normaliter gebeurt dit binnen 10 dagen.
 
Bezorgen:
 
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten.
Na betaling zorgen wij ervoor dat het pakket binnen 36 uur bij Bpost of NLpost ligt.
Dat wil zeggen dat in 90% van de gevallen de pakketdienst de volgende werkdag uw bestelling aflevert.
Is dat niet het geval dan is het één werkdag later.
LET OP: niet iedere zaterdag is voor alle pakketdiensten een werkdag.
Levert een pakketdienst niet uit op zaterdag wordt het automatisch de volgende werkdag.
 
 
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja dit is mogelijk;
Voor België:
Tijdens de openingsuren van de winkel:
Di – Vr, van 10.00 uur tot 17.30 uur
Za. Van 10.00 uur tot 16.00 uur
Afhaaladres: Molenstraat 43  2200 Morkhoven
Voor Nederland:
Iedere maandag en donderdag van 13.00 uur tot 17.00 uur
Afhaaladres: Drielse Wetering 6 5331 RL Kerkdriel.
In beide gevallen ontvangt U een mail vanaf welke datum de bestelling klaar ligt.
LET WEL: bij afhalen kan geen gebruik worden gemaakt van een bankkaart…dus alleen
contante betaling!
 
Ik heb mijn artikel niet in goede staat of kapot ontvangen. Wat te doen?
Stuur binnen 24 uur een mail naar: demallemolen@skynet.be.
Omschrijf de klacht waarop we kunnen reageren en ervoor zorg kunnen dragen dat U zo snel mogelijk een nieuw artikel ontvangt.
 
Moet ik bij een eventuele nalevering de, eventuele, verzendkosten betalen?
Neen, deze kosten zijn voor ons.
 
Ik heb iets besteld maar is nog niet binnen binnen de aangegeven tijd.
Indien het langer is al 3 dagen na de uitleveringsdatum even een mal sturen naar
demallemolen@skynet.be Wij gaan dit natrekken via “track en trace” en nemen dan contact met U op.
 
Wat is track en trace?
Bij de verzending krijgen wij een “volgnummer” van Uw bestelling.
Met dit nummer kunnen wij nazien waar Uw bestelling is “gebleven”
 
Er ontbreken artikelen in mijn bestelling.
Stuur binnen 24 uur een mail naar: demallemolen@skynet.be.
Omschrijf de klacht waarop we kunnen reageren en ervoor zorg kunnen dragen dat U zo snel mogelijk een nieuw artikel of het ontbrekende artikel ontvangt.
 
Wat als ik niet thuis ben als ze de bestelling komen afgeven:
Er zijn verschillende opties:
de pakketdienst komt de volgende dag terug
er ligt een berichtje van de pakketdienst in Uw bus om contact met hen op te nemen of een adres waar de bestelling kan worden opgehaald
De handelswijze kan per pakketdienst verschillen.
 
 
 
 
Garantie en retourneren:
 
Hoelang en onder welke voorwaarden is mijn garantie?
De periode en voorwaarden verschillen per leverancier.
In principe nemen wij de garantievoorwaaren over van de desbetreffende leverancier.
De afwikkeling hiervan is voor onze verantwoording en valt onder onze service!
 
Mijn artikel is kapot gegaan, wat te doen?
Stuur een mail naar demallemolen@skynet.be met de volgende gegevens.
Artikel – aankoopdatum (ivm eventuele garantie) – wat er kapot is.
Wij nemen dan contact met U op voor de afhandeling.
 
Hoe kan ik één of meerdere artikelen retourneren?
Voor U als consument is het eenvoudigste om dit met de post te doen.
Mede omdat de post met track en tracé werkt is dit een veilige manier van verzenden.
Zorg er wel voor dat het artikel in de originele doos zit of, als U deze niet meer heeft, in een andere doos met opvulsel zodat het artikel niet beschadigd kan worden tijdens de vracht.
 
Krijg ik automatisch mijn geld terug als ik een artikel retourneer?
Indien de reden/klacht van redelijke aard is wordt het bedrag binnen 10 dagen op Uw rekening teruggestort.
Staat het bedrag niet binnen 10 dagen op Uw rekening verzoeken wij U een mail te sturen naar demallemolen@skynet.be
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Veilig betalen met
  • iDeal
  • Creditcard
  • Afterpay
  • Overboeking
Wij versturen met
  • Pakketpost
  • B Post